Wednesday, December 24, 2008

Cloud....



I've been playing Dissidia and just felt like cging cloud since he's my main guy...(although I'm starting to shift to Squall since he is just badass in this game).

So....gonna cg Squall next and then maybe combine these two together.

Saturday, December 20, 2008

KOS-MOS




Finally a CG I spent more than 5 hrs on it.....lol

...tho I'm not really too pleased with it

Monday, December 15, 2008

HAHAHA




Done this while I was watching Dark knight on DVD....just made me cg joker so bad while watching it.

Wednesday, December 10, 2008

LD craps again.











5 and 10s....I think

Monday, December 1, 2008

Chun li




Just felt like CGing Chun li

Saturday, November 29, 2008

bleh



Been posting life drawings only these days, so posting something I would only post on my DA for now....

Thursday, November 27, 2008

Monday, November 24, 2008

LD craps...







More life drawing craps.
Some 30s, 1s and 5 mins.... I think.

Monday, November 17, 2008



Random girl smoking....should be doing my homework but i m here doing this crap....

Crap...

Thursday, November 13, 2008

Life...









New approach of style I'm trying to convey....which is NOT working at all.
Few 5's and 3's

Wednesday, October 22, 2008

Girl...




With a very suggestive breast....
....
...
Yeah...

Tuesday, September 23, 2008

Lilith...




Dedicated to Levi Sommerville

Tuesday, September 9, 2008

ORZ




Yeah thats right, i m actually posting an anime cg in here....just for the heck of it!!

Wednesday, August 6, 2008

Meh...just a quick CG




Nothing special.....

Tuesday, July 15, 2008

Guy with goggles




Some guy with goggles....hmmm too much tekkon influences?

Thursday, February 21, 2008

Head Turn

video

Finally a post other than life drawing!!

Aaahh~Sweet old Brucey